Preguntes freqüents AreaDUM

01.-On puc demanar informacó sobre l'AREADUM?
Pots trucar al telèfon 902202121i t'atendrem. Costos de trucada segons el teu operador.

02.-Què necessito per aparcar en una AREADUM?
Per estacionar a l’AREADUM necessites un mòbil. Si disposes d’un smartphone amb IOS o Android podràs realitzar estacionaments mitjançant l’aplicació AREADUM amb registre previ.  Alternativament, podràs utilitzar sempre l’AREADUM només enviant un SMS des del teu telèfon sense registre previ.

03.- I el disc horari que funcionava fins ara?
Ara ja no té validesa. El teu estacionament serà vàlid únicament si el registres via App o SMS. Aquestes dues vies substitueixen l’antic disc horari.

Dins de l’àmbit de l’areaDUM, si et trobes davant d’un senyal antic (amb disc horari), recomanem que utilitzis igualment l’app i que seleccionis qualsevol dels codis DUM del mapa en pantalla, l’important és que iniciïs l’estacionament via app per acostumar-te al nou funcionament. Si ets usuari de SMS, en aquest cas pots temporalment utilitzar el disc horari a l’espera que es canviï pel senyal nou definitiu.

Dins de l’àmbit de l’areaDUM, si et trobes davant d’un senyal dels nous (amb codi DUM) hauràs d’utilitzar l’app o el SMS des del primer dia.

04.- Com funciona l’app?
Únicament has d’iniciar l’estacionament i sel·leccionar el codi zona del lloc on et trobis. El codi zona és un número de 4 xifres i el trobaràs a la senyalització vertical junt al tram on hagis estacionat. Aquest codi també el necessites si prefereixes enviar un SMS

05.- Qui pot estacionar en aquestes zones AREADUM?
Com fins ara, únicament hi poden estacionar els vehicles que determina la senyal: camions, furgonetes i vehicles mixtes de dos seients. No poden per tant estacionar turismes que ja tenen zones verdes i blaves pels seus estacionaments.

06.- Utilitzar l’App de AREADUM és gratuït?
Si, totalment, tant la descàrrega de l’App com la seva utilització són totalment gratuïts. Per altra banda, si prefereixes enviar un SMS, té el cost establert segons l’operador i tarifa vigent del teu contracte.

07. Des d'on puc utilitzar el servei?
És molt important que activis l’estacionament des del teu vehicle, o bé al costat, i sempre mirant prèviament quin és el codi DUM indicat al senyal, ja que ho hauràs d’indicar a l’app o via SMS.

08. Cal registrar-se per utilitzar el servei?
Si, el registre és imprescindible en l’App, sense un compte d’usuari no podràs utilitzar el servei. Alternativament, i si ho prefereixes pots utilitzar el SMS que no requereix registre previ. En qualsevol cas ens hauràs d’indicar la teva matrícula.

09. Quines formes existeixen per registrar-me?
Podràs fer-ho des del teu mateix smartphone abans del primer estacionament en que desitgis fer servir l’aplicació. Alternativament, i si ho prefereixes, podràs registrar-te també directament al nostre web accedint des de qualsevol ordinador. 

10. Em cal posar algun comprovant horari al vehicle? 
No cal, els estacionaments queden registrats digitalment i no t’amoïnis, ja que els vigilants poden consultar tots els estacionaments a través de la PDA.

11. On pot anar un usuari en cas de tenir preguntes o dubtes funcionals?
Et recomanem que un cop estiguis dins la teva àrea d’usuari vagis a l’àrea d’ajuda i suport. Si això no resolgués el teu dubte, allà trobaràs un formulari per enviar-nos la teva petició i et contestarem en un termini màxim de 48h laborables.

12. Soc usuari SMS, com puc finalitzar el meu estacionament?
Si ets usuari de SMS només has d’iniciar l’estacionament i al moment rebràs la confirmació amb el temps màxim autoritzat. No cal que facis res més. Quan vagis a una altra zona de distribució urbana de mercaderies, has d’iniciar un altre estacionament enviant un nou SMS. Els costos del SMS aniran en funció de l’operador i tarifa que tinguis contractada.